kurzol

Harry Styles

2013. május 28., kedd

1. rész

Hello!!!Ł:$ Megis hoztam az 1. részt,nem túl hosszú,de ez majd fog változni :$ :)Jó olvasást!!
-Áááá!Ezt nem hiszem el!-kiabáltam Hella fülébe.
-Én sem!Megyünk Párizsba!-ugrott a nyakamba.
-Sziasztok.Mi ez a nagy boldogság??-lépett be a szobámba Macie.
-Nem fogod elhinni,de..3 nap mulva megyünk Párizsba!-közölte vele Hella a nagy hírt,mire Macie tátott szájjal bámult minket és elmosolyodott.
-Ez komoly?És kivel?És honnan tudjátok?-tette fel a kérdéseket.
-Hát,most mondta apám.Mivel 1 hét mulva vége a sulinak elvisz minket,alap megy ki dolgozni,ugyhogy jobb ha vele megyünk.-mondtam.
-De..ha 3 nap mulva megyünk,akkor irány a pláza!-jelentette ki Macie.
-Jó ötlet.-mondta Hella.Én csak bólintottam,aztán felkaptuk a táskánkat és lefutottunk a konyhába.
-Apu,elmentünk a plázába!-mondtam,mire bólintott,mi pedig elindultunk.1. uticélunk ugyebár a pláza volt.Mindegyik ruha boltba benéztünk,és mindenhol vettünk legalább 1 ruhát.A pláza után London egyik leghíresebb cipőboltjába mentünk,ahol vettünk pár cipőt.Nem kell rögtön rosszra gondolni,nem vettük meg az öszes tűsarkút sőt,ha lehet inkább maradunk a tornacipőnél.;)
Délután 5 óra körül értünk haza, és olyan fáradtak voltunk,hogy megfürödtünk és lefeküdtünk aludni.
3 nappal később.
Hajnalban indult a gépünk 4 órakor. felkeléssel nem volt gond,mert ha úgy kelek fel ha tudom,hogy Franciaországba megyek a legjobb barátnőimmel,kiugrok az ágyból az tán indulás!!;)
Az út nagy részben nagyon jól telt,csak kicsit hosszú volt.
-Apa,melyik hotelba megyünk?-kérdeztem mikor leszálltunk a gépről.
-Még nem tudom.Ott vár a sofőr,ő majd odavisz.-válaszolt,majd elindultunk az említett úr felé.Egy hatalmas fekete limuzinnal volt.Elvette tőlünk a csomagokat,betette a csomagtartóba,majd beszálltunk és elindultunk.10 perc mulva egy nagy hotel előtt álltunk meg.Bementünk,elkértük a szobakulcsokat,majd felmentünk a szobánkba.2 szobát kaptunk,de a miénk 4-szer akkora volt mint apué.
-Akkor most megyek az irodába.Valószínű,hogy csak este jövök,addig menjetek nézzetek szét a városba.-mondta apu,nyomott egy puszit az arcomra,majd elment.
-Okkké,akkor most irány a város!-kiabáltam,majd elkezdtem a bőröndbe turkálni.
-Mit keresel?-kérdezte Macie.
-Ruhát.Átöltözök.-válaszoltam,majd kihúztam a megfelelő darabokat.



















A lányok is kivettek maguknak egy-egy ruhát,majd elindultunk.
Hella ruhája:














Macie ruhája:















Hívtunk egy taxit,és a sétálóutcára mentünk.Sétáltunk,nézelődtünk és beszélgettünk.Megálltunk egy fagyisnál,és vettünk magunknak fagyit abba a nagy hőségbe.Tovább mentünk,mikor megláttam egy plakátot a villanyoszlopon.Odamentünk,és elolvastam a feliratot.
"A One Direction Párizsba látogat a 2013-as turnéjuk által".És felsorolta a neveket.Alig hittem a szememnek,mikor megláttam..

Egyenlőre ennyi lenne,remélem tetszett,ha igen kommentáljatok!! :$ :D





4 megjegyzés:

  1. Kövibe hosszabbat írj! ;) jóó lesz ez puszantalak <3 :*

    VálaszTörlés
  2. Köszönömszépen :Ł) :$ Kövihosszabblessz,énistéged <3

    VálaszTörlés
  3. Ügyi vagy majd mondok vmit suliba...

    VálaszTörlés
  4. Köszi,és tudommitakarsz mondani de nem ölheted meg őket!!!! <3 :DD

    VálaszTörlés