kurzol

Harry Styles

2013. május 30., csütörtök

2. rész

Hiii!!!Meghoztam a 2. részt,hosszabb lett mint az 1. és ebbe már vannak történések.
Jó olvasást!! :DD

..mikor megláttam a bátyám nevét a plakáton egy kisebb fajta sokk ért.
-Sophie,mibaj?-kérdezte Macie.
-Hát,most inkább emnjünk haza.Majd ott elmondom.-mndtam majd letéptem  a plakátot és elindultunk.Út közben nem figyeltem eléggé és belebotlottam egy lányba.
-Jaj,bocsi,nem akartam.-kezdtem.
-Semmi baj.-nézett rám.-Samantha vagyok.Ő pedig a barátnőm,Norah.
-Őrülök.-mosolyogtam-Én Sophie vagyok,ő pedig Macie és Hella.
-Hello.-mondta Macie.
-Sziasztok.-szolalt meg Hella.
-Itt laktok?-kérdezte Norah.
-Nem,Londonba.Csak apámnak itt van most munkája,és kijöttünk.-mondtam-És ti?
-Mi itt lakunk.-válaszolt Sam.
-És hova mentek?-kérdezte Macie.
-Hát most jön a kedvenc bandánk ide 3 nap mulva és elmegyünk a jegyekért amit megrendeltünk.-mondta Norah.
-One Direction?-kérdeztem.
-Igen.És ti merre mentek?-kérdezett vissza Sam.
-Most épp haza tartunk,mert ahogy Sophie meglátta ezt a plakátot sokkot kapott.-mutatott a kezemben lévő plakátra Hella.
-Ők azok.- mondta Sam.
-És mért?Nem szereted őket?-kérdezte Norah.
-Hát az a helyzet,hogy nem is ismerem őket.D emost mennünk kell,itt a számom,majd hivjatok.-mondtam,majd Norah kezébe nyomtam egy papírt ,aztán elköszöntünk,fogtunk egy taxit és 
elindultunk.Mikor visszaértünk a hotelba gyorsan felmentünk a szobánkba és leültünk a kanapéra.
-Most már nyugi van,úgyhogy mondjad.sürgetett Macie.
-Jól van.Szóval,ugye van ez a brit fiú csapat.Ismeritek?-kezdtem.
-Igen.De mért kérdezed,mindenki ismeri őket.-mondta Macie.
-Hát én nem.Vagyis hallottam már róluk,de a neveiket nem tudom.Vagyis nem tudtam.Lányok,nem tudtok még rólam mindent.-mondtam.
-Sophie,ne táncolj az idegeinken,mondd már!-mondta Hella.
-A a helyzet,hogy van egy bátyám.Mikor elváltak a szüleim én apámmal elköltöztem Londonba,és a bátyám anyámmal maradt Bradfordba.
-Van egy bátyád?-krdezték egyszerre.
-Igen.-válaszoltam.
-Jó oké,de mért olyan furcsa ez?-kérdezte Macie.
-Hát,nem furcsa.Nekem.De nektek szerintem az.-mondtam.
-De mért?És mi a neve?-kérdezte Hella.ű
-Pontosan ezért.Zayn Malik.-válaszoltam.
-Mi???-döbbentek le.-Ő a bátyád?-mutattak a plakátra.
-Aha.-válaszoltam.
-De..de..úristen.-mondta Macie.
-Jól van,nyugi.-mondtam-Most elmegyünk,és veszünk 3 jegyet a koncertre.
-Akkor indulás!-kiabálta Macie,majd elindultunk.Az ajtóba apámmal találtunk szembe magunkat.
-Hová mentek?-kérdezte.
-Koncertjegyet venni.-mosolyogtam rá.
-Milyen koncertjegyet?És minek?-kérdezte megint.
-Jaj,apu majd ha visszajöttünk elmagyarázom,de most sietünk,mert mindjárt bezár a jegy pénztár.-mondtam,majd adtam neki egy puszit,és elindultunk.
Aznap este.
Megvettük a jegyeket,és hazasiettünk.
-Megjöttünk.-mondtam,mikor beléptünk apám szobájába.
-Sziasztok.Gyertek,meghozták a vacsorát.-mondtam,majd odasétáltunk az asztalhoz és leültünk.
-Na de mondjátok,mi volt ez a nagy sietség?-kérdezte.
-Hát,az a helyzet,hogy 3 nap mulva Zayn idejön.-mondtam.
-Mi?Zayn?-kérdezett vissza.
-Igen.És azért vettünk koncertjegyeket.
-Nem értem.Ha Zaynhez mentek,minek koncertjegy?-kérdezte.
-Mert Zayn egy brit banda tagja.-mondta Macie.
-Hogy mi?A fiam énekes lett?-kérdezte apu.
-Igen.És holnap után megyünk meglátogatni.-mondtam.
A koncert napja.
-Minden megvan??-kérdeztem.
-Igen.Jegyek és a pénz a táskába.Mehetünk!-mondta Hella.
-Akkor indulás!-mondta Macie,majd elindultunk.
Macie ruhája:














Hella ruhája:













Sophie ruhája:












Mikor odaértünk odaadtuk a jegyeket,és beálltunk az 1. sorba.Pár perc múlva el is kezdődött a koncert.A fiúk kijöttek és elkezdtek énekelni.Nem csodálom,hohy ennyi rajongójuk van,eszméletlenül néznek ki.És Zayn..nagyon jó pasi lett mióta nem láttam.Mikor utoljára láttam csak éves volt,most pedig 20.Hogy elment az idő..
Nézegettem a fiúkat,és egyszer az egyiknek elkaptam a tekintetét..és ahogy jobban megnéztem őket,ő volt a legcukibb.Göndör hajú,és gyönyörű a szeme.De állj,most nem ezért jöttünk ide!
Zay figyeltem egész végig,hátha véletlenül rám néz..és megtörtént!Mikor lenézett rám abbahagyta az éneklést,eldobta a mikrofont,leugrott a színpadról,és magához szorított.Viszonoztam az ölelését,de szerintem ezt nem is kell mondanom.Olyan jó volt hogy mellettem volt és szorított magához..ez csak a 10000000 lánynak nem tetszett akik ot álltak körülöttünk.
-Hugi,hogy kerülsz ide?-kérdezte.
-Miattad jöttem el.-mosolyogtam rá.
-Annyira hiányoztál.-puszilt meg.
 -Te is nekem,Zayn.De nem mehetnénk valami csendesebb helyre?-kérdeztem.
-De.Gyere.-megfogta a kezem és elindultunk az öltözőjük felé.Közben szünetet kért a menedzsertől
Mikor beléptünk a többi fiú is bent ült.
-Zayn szégyelld magad,ellopod tőlünk a csajokat?-szólalt meg a göndör-Szia,Harry vagyok.
-Sziasztok.Sophie.-mondtam.
-Szép neved van.-vigyorgott Harry.
-Na jó,Harry állítsál magadon.Louis vagyok.Ők pedig Niall és Liam.-mutatott a többi fiúra Louis.
-Nagyon örülök hogy megismerhetlek.-mondta Niall.
-Úgyszintén.-szólalt meg Liam is.
-Zayn már régebben is mesélt rólad,de azt nem mondta hogy ilyen szép vagy.-mondta Harry.
-Nyugi,ő mindig ilyen.Majd megszokod.-kacsintott rám Niall.
-És mondd már,hogy kerülsz ide?-kérdezte Zayn.
-Apu itt kapott munkát,és vele jöttünk ide a barátnőimmel.-válaszoltam.
-Többen vagytok?-kérdezte Harry csillogó szemekkel.
-Igen.-nevettem el magam.
-És ők hol vannak?-kérdezte Louis.
-Hát nem igazán..-kezdtem,de az ajtó nyitódása megzavart-Itt.
-Sziasztok fiúk.-mondta Macie.
-Hellóka.Harry vagyok.-ment oda Harry.
-Harry,állj már le!Egész napezt csinálod!-szolt rá Liam-Nyugi lányok,ő mindig ilyen.Liam vagyok.Ők edig Niall Louis és Zayn.-mutatott a fiúkra Liam.
-Nagyon örülünk.És látom Sophie megtaláltátok egymást.-mondta Hella.
-Igen.Annyira hiányoztál,Zayn!-borultam a nyakába.
-Te is nekem,Sophie!-mondta Zayn.
-Nekem is hiányoztál,Sophie.-mondta Harry.
-Harry!Nem is ismered!-szolt rá Z.
-De már álmodtam vele..-szolt vissza Harry.
-Na jó,ne is álmodj róla!-mondta Zayn.

*Macie szeszöge*
Mióta megjöttünk a koncertre nem tudom levenni a szemem Louisról..annyira aranyos,és kedves.De nem mondhatom meg neki,mert kicsit ciki lenne,hogy én csorgatom a nyálam egy fiú után:)
-Macie,kijössz kicsit beszélgetni?-kérdezte Louis.Úristen!Ezt nem hiszem el.
-Persze.-mondtam majd kimentünk.
-Mesélj valamit magadról.-mosolygott rám.Ez a mosoly..megőrjít.
-Hát,Londonba születtem,16 éves vagyok,tesóm nincs,szüleimmel lakok,..-mondtam.
-Azt nem mondtad,hogy gyönyörű vagy.-mondta.
-Louis,ne hozz kínos helyzetbe.-mondtam.
-Az igazságot meg kellett mondanom.-mosolyodott el majd tovább sétáltunk.

*Louis szemszöge*
Ez a lány..egyszerűen csodálatos.Mióta megláttam Maciet az öltözőben azóta le se tudom venni róla a szemem.Volt már pár lánnyal dolgom,de ő visz mindent.A szeme,az arca..egyszerűen gyönyörű.

*Sophie szemszöge*
Harry valami eszméletlenül jó pasi.Csak egy gond van.Nagyon perverz.Mióta bejöttünk olyanokat mondd nekünk,hogy csak fogom a fejem.
-Zayn,nem jönnél haza?-kérdeztem-Apu otthon van.
-De.Csak előbb legyen vége a koncertnek.-válaszolt.-A fiúk is jöhetnek?
-Persze.-mondtam.
-Úúú..-mondta Harry.
-Na jó meggondoltam magam.Harry nem jöhet.-nevettem.
-Ez komoly?Pont engem akarsz itt hagyni,szerelmem?-fogta meg a derekam.
-Harry,állj le!-húzott el tőle Zayn.
-'Szerelmem'?-lepődtem meg.
-Mi van?Meglepődtél?Olyan sexy vagy..--mondta Harry.
-Na jó,ez nekem sok(k).Inkább menjetek énekelni,aztán induljunk.-nevettem fel.
-Rendben.-mondta Zayn majd adott egy puszit,és visszamentek a színpadra.Mi bent maradtunk Hellával az öltözőbe.
-Macie elvan Louissal.-mondtam.
-Hát az tuti.-nevetett Hella-De hol van eddig?
-Visszajöttem.-nyitott be Macie az ajtón.
-Na mi van királylány,eljött érted a szőke herceg?-kérdeztem nevetve.
-Hát,mondhatjuk úgy is.-ült le-Louis annyira kedves és aranyos és jóképű..-sorolta.
-És te is bejössz neki.-mondta Hella.
-Hát,nem tudom.-mondta Macie.
-Én meg igen.Szerinted mért hívott ki téged?-kérdeztem.
-Jó,lehet hogy igazad van.
-Nem lehet,biztos.De most gyertek,mert még érvényes a koncertjegyünk.-mosolyogtam,majd megfogtam a két barátnőm kezét,és kimentünk a színpad  mellé,de csak úgy,hogy lássuk a fiúkat.
A koncert után.
-Megjöttünk.mondtam,majd kiszálltunk a kocsiból.
-Sophie,itt laktok?-kérdezte Zayn.
-Aha.Mért?-kérdeztem vissza.
-Mert mi is.-mosolyodott el Harry.
-Ez komoly?Harryvel egy hotelba lakok?-borultam ki.A többiek elkezdtek rajtam nevetni.-Ez nem vicces!
-Úgy látszik baby megfoglak látogatni éjszaka.-vigyorodott el.
-Ááááá!!!-kiabáltam majd felszaladtam a szoba elé.A többiek utánam jöttek.
-Sophie,nyugi.Nem engede meg neki.-mondta Zayn,majd átölelt.
-Félek tőled,Harold!-bújtam Zaynhez.
-Jaj,nemár.Ne félj tőlem,nem harapok.Na gyere,had öleljelek meg!-tárta szét a karjait.Óvatosan odamentem hozzá,és átöleltem.Megölelt,aztán a kezét a fenekemre csúsztatta.
 -Harry!-szolt rá Zayn.-Láttam!
-Jó,bocsi.-mondta Harry majd a kezét visszatette a derekamra.
-Na,most már jobb?-kérdezte Harry.
-Igen.Sokkal.-mosolyogtam rá.-Na menjünk be.-mondta,majd kinyitottam az ajtót-Apu,megjöttünk!
Apám az ajtó elé jött,és megállt.
-Szia,apa.-mondta Zayn..






4 megjegyzés:

  1. Na legalább vmi jót is csináltál ma...:)
    Ügyi vagy

    VálaszTörlés
  2. Nem vagy normális... Miattad is az asztalba verem a fejem. Ha ilyen jókat fogtok írni be fog törni a fejem.. Nagyon jó. Kövit gyorsan!!!
    Már najon hiányoztok!!Puszi

    VálaszTörlés